Referat af bestyrelsesmøde 26/9-2024

Deltagere: Lenni, Anita, Annabell, Marlene, Bodil

Fraværende: Heidi, Sofie

Lenni fortæller:

Marlene kom med feedback fra stævnet d. 7.-8., hun synes, der mangler noget ”fællesskabsfølelse” og at der er for meget ”pegen fingre af hinanden”. Det førte til at vi nu har lavet en bestyrelse-messenger-gruppe, for at gøre kommunikationen lidt lettere. Og holder et møde, hvor vi laver en oversigt/tjekliste over organisering af henholdsvis C-stævner og elevstævner, så der er styr på hvem der har ansvar for hvad.

Bodil orienterede om mail fra Odense kommune, vedr. div. kurser for bestyrelsesmedlemmer i foreninger. Mails vil fremover blive videresendt til best. medlemmer, så de kan overveje, om der er noget af interesse.

For at spare penge har vi opsagt vores toiletrengøring, det arbejde er så blevet lavet af Lenni. Det er uholdbart og vi blev enige om at opgaven skal fordeles mellem best.medlemmer. Der skal gøres rent en gang om ugen. Marlene laver en oversigt, hvis man ikke kan den dag, sørger man selv for en afløser.

Ref. Bodil