Bestyrelsesmøde d. 30. januar 2023

Tilstede: Bodil, Lenni, Heidi og Jane

- Dato for genrealforsamlingen er d. 8. marts 2023 kl. 19. Regnskabet til generalforsamlinger er klar.

- Opslag på Facebook samt der sendes mail ud til samtlige medlemmer.

- Kæpheste arrangement: Lenni vil sammen med Annabell prøve at få stablet et kæphestestævne/ arrangement på benene. Vi prøver en enkelt lørdag, for at se hvordan opbakningen vil være. Ellers er målet for Lenni og Annabell en lørdag om måneden evt.

- Velkomstfolder til privatryttere på Davinde/ Stald Grøn: Heidi laver udkast med info vedr. medlemskab af klubben, Rytterkort til privatrytterne.

- Stævner: Distrikt stævne d. 6. og 7. maj 2023 med D- klasser og C klasser for pony og hest. 1. juni 2023 Aftenstævne. Distrikt stævne d. 26. og 27. august for hest og pony, med D og C klasser, samt mesterskab for ponyhold. Elevstævner: d. 18. marts samt d. 17. juni. D. 17. juni med sommerafslutning. 23. september Kæphestestævne og evt. ridemærkeundervisning. 28. oktober Haloweenstævne. Juletamtam d. 3. december.

- Donation til Projekt LED pærer til den gamle hal. Der blev indsamlet 1935 kr.

Vi mødes d. 8. marts kl. 18, en time før generalforsamlingen.

Næste bestyrelsesmøde d. 20. feb. 2023 kl. 18, hvor vi spiser sammen.